goedenavond
met spijt wil ik melden dat mijn 901 eee pc defect is
groot verhaal kort ,heb 3 maand geleden nog deze eee pc kunne ruilen voor 2 oude amd xp's pc's :p
deze eee pc was volledig in orde en werkte uitstekent ,heb er alles mee kunne doen wat ik wou en zelfs meer

zoals unreal tournement draaide beter dan op mijn pc ^^
maar met ik heb een ongeval voorgehad met mijn auto peugot 206 , 4 jaar oud ,nog nieuw gekocht
heb al 2.5 jaar mijn rijbewijs en ik rijd full time op de baan voor mijn werk nooit probs gehad ...
ik ben 3 keer overkop gegaan volgens getuigen ikzelf vermoed 2 keer, over een middeberm + 2 wegvaken en fietspad en dan in een diepe beek terecht gekomen , nadat ik uit de auto ben gekropen heb ik rond gezien en vond nergens mijn geldbeugel en de eee pc die lagen op mijn persoonzetel los, dusja ...
nadat ze de auto hebben getakelt hebbe ze rondgezocht en hebben ze mijn eee pc nog gevonde in die beek ,dusja in vol water gelegen , geldbeugel was volgende dag gevonden alles zat er nog in :p + 300€
nu naar de eee pc terug ,
hij staat vol krasen en deuken ,batterij is klein klein beetje oranje aan 1 vierkant cm maar ik hou het in het oog of de batterij lekt, ik leg hem nu altijd in de garage waar niet veel kan uitbrande

ik vermoed dat het scherm total loss is, 1punt naar 20 barsten :p
ik heb hem 4 dage laten drogen op een radiator en het leek droog genoeg.
dus testen maar ,
en ja ik vermoed dat het scherm kapot is kom niks licht door en leters ook niet (ik prob met een vergrootglas en zelf een lampje voor te zien of aleen mss de backlicht kapot is)
voor de rest kan ik onderdelen testen op mijn zus haar 701 eee pc en de ram en hdd werken nog tot zover met de fouten erbij :p
mijn lampje van de opstartknop licht op met de batterij en kabel 220v + het eerste lampje van links te beginge brand ook de volgende 3 niet ,tenzij ik 220v geef dan brand het 2de lampje ook.
ik kan ook niet de laptop afzetten met behulp van 10 sec de on/off toets in te drukke ,moet de batterij er uit halen.
nu is mijn vraag , ik vermoed dat het mobo toch ook iets van fout zal moete hebbe en dat er niet meer valt aan te doen aan deze eee pc, tenzij er mss toch iemand zegt van probeer dit eens of dat :p

ik wou proberen een externe tft op aan te zetten en dan opstarten maar kom niks op na 10 min dus ik vrees het ergste
voor de rest met mij is alles prima ,ik had raar want ik draag altijd mijn gordel het toch niet aan en als je ziet mijn bestuurder kant is damage :p heb gewoon beetje last van mijn rugspieren ,en dokters zeggen dat ik veel geluk heb met dat ik aleen iets aan mijn d12 (rug ) heb en iets van de goede kanten is geraakt niet de slechte kant dus ff liggen en komt goed ,
ma kzen wa off topic
dus als iemand kan zeggen of deze eee pc echt total kapot is , mag het mij zeggen ,of iemand dat stukken voor mij heeft te verkopen altijd welkom
prettige avond verder